خط خطیــــ های تشنهـــ

خط خطیــــ های یــــک دختــــر جوانـــ ایرانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

✘وَقـــتـے گَــنــد زَدے بــہ زِنـدِگـِے طَــرَفـ ،

حَدِاقَــل وَقـــتِـ رَفــــتَـטּ ، دَهــنِتو بِِـــبَند ،

نَگــو  قِسمَـــتـ   نَشــُـــــد!!!!

 
 
 

 

یـہ سرے اَز حَرف ـهآ رآ نِمے توآטּ فَرآموش ڪَرב

بـہ هيچ نَحوے...
گاه گاهےבَر ذِهـטּ مرور مے شونـב...

امّا هَر بآر..

تمآمــ وجوב اِنسآטּ را پُر مے ڪُنـב...

از نفرت...

چيز بـבے اَست..

اما به آבҐ يآב آور مے شوב.. بَعضے چيز ـها فرآموش نَشدنے انـב!!

 

 

http://s2.picofile.com/file/7666378602/girl14.jpg

 

 

 

 

 

دلم نگرفته ازینکه تنهایم گذاشت...    
دلگیــــــــــــــــــرم از تمام دوست داشتن هایی که گفت و نداشت...
 


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت11:23---16 بهمن 1392
سلام وب خوبي داريد به من هم سربزن لينكم كن مرسي.

kati
ساعت22:15---15 بهمن 1392
* *
*اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند*
*دیگر گوسفند نمی درند*
*به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...*

وب قشنگی داری ...
خوشحال ميشم با هم تبادل لينک کنيم ...
موفق باشی...


kati
ساعت22:12---15 بهمن 1392
*اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند*
*دیگر گوسفند نمی درند*
*به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...*

وب قشنگی داری ... خوشحال ميشم با هم تبادل لينک کنيم ...
موفق باشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, ساعت 21:47 توسط × мOBiид ×